پرچم تشریفات و قسمت های مختلف آن
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پرچم تشریفات و قسمت های مختلف آن

مقدمه

پرچم های تبلیغاتی انواع اقسام متنوعی دارند که با توجه به سلیقه و نیاز هر متقاضی برای آنها طراحی و ساخته می شود ولی یکی از مرسوم ترین و شیک ترین نوع پرچم ، پرچم تشریفاتی است. پرچم تشریفات که به‌ آن پرچم ایستاده هم گفته می‌شود، یک پرچم زینتی و تجملاتی نسبتا” بزرگ است که به عنوان یکی از ابزارهای مهم و کاربردی تبلیغاتی مطرح می‌باشد. این نوع پرچم‌‌ها به علت اینکه از زیبایی و جلوه خاصی برخوردار هستند توانایی انتقال هرگونه  موضوع تبلیغی را به بیننده از طریق نگاه بصری  دارا می باشند. مدیران و مسئولین شرکت‌ها برای نمایش و شناخت  برند و لوگوی شرکت خود به طور حتم از پرچم تشریفات در دفتر، محل کار و محل برگزاری جلسات، استفاده می‌نمایند. پرچم‌های تشریفاتی که توسط شرکت تبلیغاتی نشانه ساز ساخته می‌شوند، از 4 قسمت و رکن اصلی تشکیل شده‌اند که عبارتند از: پایه پرچم، پارچه پرچم،ریشه پرچم و چاپ روی پرچم که در ادامه به اختصار در مورد هریک از آنها مطالبی را ارائه خواهیم داد.

پرچم تشریفات تقریباً میتوان گفت در تمام مراسمات و مجالس وجود دارد و به نوعی یکی از اصلی ترین وسیله ها در این نوع مراسمات به حساب می آید.

ساخت پرچم تشریفات با جنس های مختلف پارچه انجام میشود وهمچنین پایه های متفاوتی دارد که در قسمت بعد به توضیح مختصری از آن می پردازیم .

برای اطلاع از قیمت پرچم تشریفاتی می توانید با شرکت نشانه ساز تماس حاصل نمایید تا مشاوران خبره شرکت اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند .

پایه پرچم تشریفاتی

یکی از ارکان اصلی و مهم پرچم تشریفات پایه آن می‌باشد. پایه پرچم به همراه میله و سر میله، نقش اساسی در ایستاد نگه داشتن پرچم داشته و موجب افزایش زیبایی و جلوه آن می‌گردد. پایه باید متناسب با اندازه ،وزن ، شکل پرچم  ومحل قرار گرفتن آن طراحی  و ساخته شود.پایه پرچم تشریفات براساس نوع پرچم تشریفاتی دارای انواع  گوناگونی می‌باشد:





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: